lagu anta permana siti nurhaliza


Bagaimanapun situasi terkawal dan penyanyi Anta Permana itu turut menulis kapsyen seloroh. Tapi Alhamdullillah takde apa-apa berlaku.


Pin On Suka Suki

Penyanyi nombor satu negara Datuk Seri Siti Nurhaliza berdepan insiden cemas sebelum membuat persembahan Konsert Queen Of The Night yang diadakan di ibu kota pada Sabtu.

. Kadang-kadang kita gunakan kita punya tenaga. Datuk Seri Siti memgumumkan pada Disember 2018 bahawa beliau bakal kembali beraksi di Royal Albert Hall London. Pelantun suara bagi lagu Anta Permana itu menjelaskan keadaan emosi juga boleh menjadi faktor penyebab kepada gangguan pada persembahan berkenaan.

Pinggan tak pecah dan saya perform macam biasa. Saya pun rasa adik waiter tu terperanjat tengok saya. Selain itu wargamaya turut memuji pelantun lagu Anta Permana yang kekal tenang dan bersikap profesional ketika berdepan dengan keadaan tidak diduga itu.

Single terbaru Siti Anta Permana dikeluarkan pada 21 September 2018. Moment sebelum masuk dewan. Siti Nurhaliza menyanyikan lagu Memories buat pertama kali di konsert Dato Siti Nurhaliza Friends Concert.


Dato Sri Siti Nurhaliza Anta Permana Youtube Siti Nurhaliza Vevo Youtube


Dadali Disaat Sendiri Lirik Music Video Song Saddest Songs Songs


Pin On Suka Suki


Lirik Lagu Berharap Kau Setia D Wapinz Aku Yang Tak Pernah Bisa Bila Jauh Darimu Aku Tak Ingin Engkau Ada Di Samping Yang Lain Bila Wa Lirik Lagu Lagu Lirik


Dato Sri Siti Nurhaliza Anta Permana Official Music Video Youtube Lagu Ibu

Related : lagu anta permana siti nurhaliza.